söndag 4 oktober 2009

MR HAT TRICK:Larsson gjorde en Larsson mot Örebro SK.

Det var länge sedan. Man får gå tillbaka till 1980-talet för finna något liknande.
Larsson!
Är namnet.
Lasse Larsson är den bästa kulsprutan som lirat i MFF i modern tid. Han samlade på hattarna.
Nu laddar vi om med en annan Larsson, nämligen Daniel Larsson.
Hans tre mål mot Örebro SK, ser vi som en hyllning till Lasse Larsson.
Mr Hat Trick, var namnet!
Alla tre målen i samma halvlek.
Daniel Larsson gjorde en Lasse Larsson:
ett äkta HAT TRICK!
Det var VÄLDIGT länge sedan någon lyckades med det konststycket. Jag har ändå sett se flesta matcher MFF spelat sedan 1955.
Nu tager jag mig en stor whisky och en kall öl.
Daniel Larsson har börjat samla på hattar!
FOTNOT: Vinjettbilden har jag skannat in från MFF-bladet från 1980-talet. Bilden på Daniel Larsson har jag lagt in. Den är hämtad från MFF:s hemsida.

MFF:s hemsida och kommentarer efter matchen. HÄR!
Läs Sydsvenskan. HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar