söndag 5 juli 2009

Daniel Andersson åker på dagens RISBASTU!

Daniel Andersson rumpa är djupt mörkblå inför matchen i morgon mot Kalmar FF. I dag får han kopiöst med smisk av en kultursnobb som heter Jan Karlsson på Expressen/KVP/GT kultursida.
Han slaktar vår ljusblåa stjärna på ett gruvligt sätt, rena halshuggnin
gen utan bedövning.
Utan att blinka räknar han upp alla Daniel Anderssons svagheter och ger honom skulden för att MFF ligger där dom ligger i tabellen.
Jag kan inte tänka mig något bättre bränsle inför matchen i morgon. Om jag varit Daniel Andersson skulle jag visat motsatsen och krossat den här kulturskribenten Jan Karlsson, fast på fotbollsplanen.
Vem kulturnissen är, har jag ingen aning om.
En gång i tiden fanns det en Jan Karlsson som lirade för Djurgården, Bromölla och Jönköping Södra. Han var en lysande back och gjorde 28 landskamper.
Är det du?
FOTNOT: Hade det inte varit bättre och slaktat Magnus Hedman som anklagas för doping.

BONUS:
Jag testar Michael Jacksons dödsdrog.
HÄR!


Läs om halshuggningen av Daniel Andersson HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar