tisdag 13 april 2010

När bloggen griper in: kaffetåren räddad på Swedbank Stadion


Kaffe, kaffetåren, den är bäst...
Todde är glad igen. Till matchen mot Häcken lovar man att kaffetåren ska räcka hela matchen ut. När man senast spelade hemma mot Halmstad BK, sinade kaffekokaren i andra halvlek i de kioskerna där jag satt. Tomma så det ekade. Inte en droppe fanans att uppbringa.
Jag skrev om ofoget här på bloggen. Nu har jag fått svar från bossen själv, Ulrika Näsman, skriver i ett mail till mig:

"Hej Calle
När det gäller kaffe hantering i den kiosken har det tyvärr brustit med personalen hur dom skall arbeta. Vilket jag nu har kunnat rätta till och problemet skall var löst framåt.
Jag vill gärna bjuda dig på kaffe och muffins vid ert nästa besök. Tag med dig detta mail till din närmaste kiosk."


Av bara farten får jag också klart besked angående tramset att man plockar bort korkarna på vatten-och läskflaskorna.

"När det gäller korkarna på läsken så håller jag med dig.
Men det är önskemål från MFF:s säkerhetsansvarig Nisse Loven att korkarna skall av på grund av säkerhetsrisk.
Hoppas kaffet skall smaka i framtiden.
Bästa hälsningar
Ulrika Näsman
Platschef
SSP/Swedbank Stadion"


Tack för kaffet, säger jag.
FOTNOT: Todde var MFF:s officiella maskot i början av 1990-talet.



ZLATAN-GODIS
Zlatan skrev sin autograf på en meny i Lomma!
HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar